Normal_zorgverzekering__gezondheidszorg__zorg__stethoscoop__gezondheid

DSW staat voor consumenten op de tweede plek als klantvriendelijkste bedrijf van Nederland. Het is ook het vijfde jaar op rij dat DSK de winnaar is van de verzekeraars branche. Consumenten gaven DSW’s klantvriendelijkheid een gemiddelde van 8,26. Dit meldt DSW Zorgverzekeraar.

De klanten van DSW waren zeer positief over het bedrijg, waarbij zij hoog scoorden op onderdelen als beschikbaarheid, betrokkenheid en ‘oog voor mens en maatschappij. Een van de respondenten zegt dat de verzekeraar kwalitatieve gezondheidszorg biedt voor een betaalbare prijs.

Klantvriendelijkheid

De verzekerden zijn vooral tevreden over de klantvriendelijkheid, waarvoor ze een 9 of een 10 gaven. Ook gaven ze waardering over het feit dat ondanks DSW een klein bedrijf is, ze een zeer goede zorgverzekeraar zijn.  

Trots

DSW vertelt dat ze zeer trots op de beoordeling. Ze zijn blij dat hun medewerkers en hun inzet gewaardeerd worden met zo’n hoog cijfer.

Door: Nationale Zorggids