Naar de NPO 3-documentaire Moordtieten hebben dinsdagavond 240.000 mensen gekeken. Dat meldt Stichting Kijkonderzoek. De docu vertelt het verhaal van YouTuber en zangeres Dionne Slagter, ook bekend als OnneDi, die vanwege haar borstimplantaten kampt met fysieke problemen.
In Moordtieten gaat Dionne in gesprek met andere vrouwen met borstimplantaten en komt ze meer te weten over de risico's van een borstvergroting en medische missers. De docu hoort met 240.000 kijkers net niet bij de 25 best bekeken televisieprogramma's van dinsdag.
Dat geldt bijvoorbeeld wel voor Hier zijn de Van Rossems (NPO 2) en Snackmasters (RTL 4), die beide met bijna 800.000 kijkers op respectievelijk plek zes en zeven eindigden.
Het NOS Journaal van 20.00 uur op NPO 1 was met 1.736.000 kijkers het best bekeken programma. Van de talkshows scoorde Beau op RTL 4 het best met 840.000 kijkers. Op1 kwam daar met 835.000 kijkers net achter.
Door: ANP