Heb je dit jaar positieve of negatieve ervaringen opgedaan met een hulpmiddel? Doe dan mee met onze lopende Meldactie hulpmiddelen. Dat meldt Ieder(in).
In 2022 moeten veel voorkomende problemen op het gebied van hulpmiddelen verholpen zijn. Dat is zo afgesproken met gemeenten, zorgverzekeraars en leveranciers. Ieder(in) wil met de meldactie scherp in de gaten houden of het vanaf nu inderdaad beter gaat.
Heb je in 2022 een hulpmiddel aangevraagd, geleverd gekregen, laten meeverhuizen, laten onderhouden of repareren? Ieder(in) hoort heel graag je ervaringen. Laat hen weten waar het toch nog misgaat. Maar ook positieve ervaringen zijn zeker welkom.
Melden via vragenlijst
Het melden van ervaringen kan via een online vragenlijst. Invullen duurt vijf tot tien minuten.
Telefonisch melden
Liever telefonisch melden? Dat kan ook. Bel naar het Meldpunt van Ieder(in) op 085-400 70 22.
Het Meldpunt is bereikbaar op dinsdag t/m donderdag van 10.00 tot 12.00 uur en van 14.00 tot 16.00 uur. (Maandag en vrijdag is het gesloten.)
Door: Nationale Zorggids