Pluryn lanceert ‘Power to the people’ over ‘Online marketing in de zorg’
Zorgorganisatie Pluryn heeft op 1 februari zijn nieuwste boek Power to the people – Online marketing in de zorg uitgebracht. Dit boek is geschreven door Marian Draaisma (Marketing Director Pluryn) en Sjors van Leeuwen (Indora Managementadvies, Zorgmarketingplatform).
In dit tweede boek van Power to the people over online marketing in de zorg staat de digitale zorgconsument centraal en hoe zorgorganisatie Pluryn daarop inspeelt. Daarmee delen de schrijvers graag hun kennis en ervaring over de digitalisering van de zorg en het online marketingproces bij Pluryn.
Dit boek over online marketing in de zorg staat boordevol praktische inzichten, praktijkvoorbeelden, concepten, ontwerpen en tips. Het vormt een uitstekend hulpmiddel voor iedereen die zich wil oriënteren op online marketing in de zorg of zich bezig houdt met het uitstippelen van het online marketingbeleid.
Het boek is verkrijgbaar bij alle bekende (online) boekwinkels.
(Dit is een advertorial)