Manager beleid en kwaliteit (B&K)

29 dagen online

Als manager beleid en kwaliteit sta je middenin onze eigentijdse, ambitieuze ouderenzorgorganisatie. Je bent verantwoordelijk voor de beleidscyclus en een betrouwbare sparringpartner van de bestuurder, het MT, de beleidsadviseurs en diverse externe partijen. Wil je bijdragen aan een soepele organisatie van Cardia en daarmee de goede zorg waarvoor wij garant staan waarborgen? Dan maken we graag kennis met je!

Manager beleid en kwaliteit (B&K)

Wat ga je doen?

  • Je geeft leiding aan een team van 4 adviseurs B&K en bent verantwoordelijk voor het strategisch beleid en de kwaliteit van Cardia. In deze functie sta je continue actief en intensief in contact met zowel je interne als je externe netwerk.
  • Je zet een soepele beleidscyclus neer waarin de meerjarenstrategie wordt uitgevoerd in de jaarplannen, je doet bestuursevaluatie en brengt risico indicatoren in kaart. Ook ben je aanwezig bij de kaderbijeenkomsten om de meerjarenstrategie door te laten klinken in de organisatie.
  • Relevante externe ontwikkelingen (bijvoorbeeld via Actiz, zorgvisie en Skipper) volg je op de voet en vertaalt deze naar generiek beleid voor Cardia.
  • Je hebt een goed kwaliteitsbeeld, adviseert het MT en weet dit te vertalen naar een Cardia breed kwaliteitsplan. Hierbij zet je stevig in op het promoten van innovatie.
  • Je ondersteunt collega’s door mee te lezen met (concept) beleidsstukken, denk hierbij bijvoorbeeld aan welzijn, domotica of risicobeleid.
  • Ook naar buiten toe vertegenwoordig je Cardia, bijvoorbeeld richting het Ministerie van VWS, de Gemeente en de IGJ.
  • Organisatie overstijgende projecten behoren ook tot je takenpakket. In de diverse zorgnetwerken neem je deel aan organisatie overstijgende projecten.
  • Tevens ben je ambassadeur mensgerichte zorg binnen Cardia en coördineer je alle activiteiten hieromtrent.

Wij bieden

  • Een interessante werkplek in een organisatie met een gevarieerd en betrokken team van collega’s. Je werkt vanuit ons bedrijfsbureau op de locatie Landscheiding maar bezoekt ook regelmatig de andere locaties en hebt de mogelijkheid om gedeeltelijk thuis te werken;
  • Veel ruimte voor opleiding en persoonlijke ontwikkeling;
  • Dit betreft een nieuwe functie binnen Cardia met ruimte om processen te optimaliseren. Indicatie voor inschaling is FWG 65 met een maximum bruto maandloon van €6.748,37 op basis van een 36-urige werkweek;
  • Het betreft een functie voor 32-36 uur per week;
  • Een contract voor een jaar met uitzicht op vaste aanstelling.

Wat we zoeken

Kennis, ervaring en deskundigheid

  • Je bent in het bezit van een universitaire bachelor BMG (Beleid & Management Gezondheidszorg), afgerond met de master HEPL (health, economics, policy and law) of vergelijkbaar;
  • Je hebt al meerdere jaren werkervaring en een dergelijke rol en dus aantoonbare affiniteit en inzicht in strategisch kwaliteitsbeleid;
  • Je weet goed de wegen te bewandelen in zorgland.

Persoonskenmerken

  • Je hebt goede organisatorische vaardigheden en denkt proactief;
  • Je hebt een open en samenwerkingsgerichte houding;
  • Je onderschrijft van harte onze christelijke waarden;
  • Je hebt sterke communicatieve vaardigheden en weet je visie uit te dragen.

Enthousiast geworden?

Ben je enthousiast geworden en herken je jezelf in het profiel? Klik dan op onderstaande knop om je motivatiebrief en CV te versturen!

Voor aanvullende informatie kun je contact opnemen met Regiomanager Annelies Kloppenborg op telefoonnummer 06-22805122 of via werken@cardia.nl.

De sluitingsdatum van deze vacature is 09 december 2024.Solliciteer nu!

Als je solliciteert worden je gegevens, nadat je op bovenstaande button hebt geklikt, doorgestuurd via de beveiligde omgeving van HR Office naar Cardia.

Solliciteren