Telefonist(e) / receptionist(e) oproepkracht
.Je sorteert de binnengekomen post van vandaag. De telefoon gaat, je neemt op en krijgt Vajén aan de lijn. Ze praat erg zacht en je hebt moeite om haar te verstaan. Vajén geeft aan dat ze zich graag wil aanmelden voor ondersteuning. Jij begrijpt dat dit een grote en moeilijke stap voor haar is en helpt haar door haar meteen met de juiste persoon te verbinden. Je geeft haar vertrouwen een boost door haar te vertellen dat ze dapper is en dat we gaan kijken wat we voor haar kunnen betekenen. Nadat je haar doorverbonden hebt, belt de volgende persoon alweer op: je gaat snel verder.
Werk om trots op te zijn
Als telefonist(e)/receptionist(e) vervang je jouw directe collega’s tijdens vakantieperiodes en bij ziekte. Op die momenten ben jij het gezicht en de stem van onze organisatie. Doordat jij onze bezoekers en collega’s snel, efficiënt en vooral vriendelijk te woord staat, zorg jij voor een goed begin van ieder (telefonisch) bezoek aan onze organisatie. Jij laat mensen voelen dat ze welkom zijn en daar worden niet alleen zij, maar ook jij zelf blij van!
Hiernaast verwerk jij de binnengekomen post en verricht je licht administratieve werkzaamheden. En je bewaakt het brand- en storingspaneel. Jouw werkzaamheden verricht je op werkdagen tussen 8.30 – 17.00 uur op het Centraal Bureau van SMO regio Helmond. Op deze locatie werken onder meer de directie, managers, mensen met ondersteunende functies, en mensen van Begeleiding Thuis, de Centrale Intake en Stichting SaldoPlus. Je vervult kortom een afwisselende functie binnen een organisatie die volop in ontwikkeling is.
Jouw kracht
Je bent klantvriendelijk en erg zelfstandig. Je kunt goed beoordelen welke taken uitgevoerd moeten worden en welke acties prioriteit hebben. Je bent stressbestendig en het is voor jou als vanzelfsprekend om snel te schakelen tussen baliewerkzaamheden, binnenkomende telefoontjes en administratieve handelingen.
Voor een receptionist(e)/telefonist(e) is geen dag hetzelfde en dat is precies wat jij leuk vindt. Je communiceert gemakkelijk met iedereen, of het nu cliënten, medewerkers of relaties van SMO regio Helmond of SaldoPlus zijn. Dat helpt je om snel je weg te vinden binnen onze organisatie.
We vinden het fijn als je al ervaring hebt opgedaan in eenzelfde soort functie.
Waarom werken bij SMO?
Wij zijn, al zeggen we het zelf, een warme groep mensen om voor en mee te werken. We zien jouw talenten én waarderen die. We geven jou het vertrouwen, de ruimte en de vrijheid om vanuit jouw professionaliteit je eigen keuzes te maken en je werk zo in te delen als jij dat wilt.
Een goede balans in werk en privé vinden wij net zo belangrijk als jij. Sterker nog: we denken daarover graag met je mee. Sporten of een andere hobby die je energie geeft, een cursus mindfulness of een interessante studie die je altijd al hebt willen doen? Leuk! Doen!
Bij SMO kun je heel veel verschillende kanten van sociaal werk ontdekken. Nieuwsgierig naar hoe het achter de schermen is bij onze verschillende locaties? Bekijk dan onderstaand filmpje!
We bieden meer dan alleen een goed salaris
- Salaris in schaal 2 van de cao Sociaal Werk (€ 2.214,- tot € 2.908,- bruto bij fulltime).
- Individueel keuzebudget (waaronder 8% vakantietoeslag en 8,3% eindejaarsuitkering).
- Een maandelijks loopbaanbudget (1,5% van je salaris).
- Extra vakantiedagen (vitaliteitsuren) afhankelijk van je leeftijd (vanaf 30 jaar!).
- Regelmatig supergezellige personeelsuitjes.
Wil je vooraf meer informatie over de functie? Bel dan Simone Timmermans, teamleider Facilitair (06-53107548).
Dat klinkt goed he?
Wij zijn heel benieuwd naar jouw motivatie en je cv. Je kunt tot 31 oktober uitsluitend solliciteren via de sollicitatiebutton hieronder.
De eerste gesprekken vinden plaats in week 45. We vinden het fijn als je hier alvast rekening mee kunt houden in jouw agenda.
Om bij ons aan de slag te gaan heb je een Verklaring Omtrent Gedrag nodig. De kosten daarvan vergoeden wij.
Wij verwachten onze vacatures zelf in te kunnen vullen en hebben daarom geen behoefte aan acquisitie door intermediairs.