Locatiemanager

66 dagen online

Je bent een ondernemende en daadkrachtige manager en snapt wat professioneel leiderschap in de zorg betekent. Met jouw mensgerichte en professionele aanpak weet jij hoe je teams in verschillende fasen kunt coachen en ontwikkelen. Je durft keuzes te maken, houdt overzicht en pakt regie.

Je rapporteert aan de Manager Zorg en binnen de kaders van het organisatiebeleid ontwikkel je zorgbeleid voor jouw locaties. Je maakt jaarplannen en stelt de bijbehorende jaarlijkse begroting op in afstemming met de Manager Zorg. Je ziet toe op implementatie en realisatie van doelen, neemt tijdig bijsturingsmaatregelen en draagt verantwoordelijkheid voor de resultaten waarover je periodiek verantwoording aflegt. Je evalueert regelmatig op basis van nieuwe trends en ontwikkelingen en stelt zo nodig de koers van de locaties bij. Je neemt deel aan projecten, initieert projecten en leidt deze. Kansen in de markt weet je intern te vertalen naar realiseerbare businessplannen met een goede balans tussen kwaliteitsontwikkeling en een gezonde financiële bedrijfsvoering. Je onderhoudt op een proactieve wijze een intern en extern netwerk en je zoekt voortdurend naar verbindingen en samenwerkingsmogelijkheden met als doel om alle appartementen gevuld te hebben.

Over jou

  • Je beschikt over een afgeronde, relevante hbo-opleiding (bijvoorbeeld hbo-V) bij voorkeur aangevuld met een post-hbo opleiding op het gebied van management;
  • Je hebt minimaal 3 jaar ervaring in een vergelijkbare functie;
  • Je hebt ervaring met verandermanagement;
  • Je hebt een resultaatgerichte en daadkrachtige manier van werken. Zowel op korte als lange termijn weet je risico’s in te schatten, knopen door te hakken en met een innovatieve blik te bouwen aan de locaties;
  • Je hebt ruime ervaring als leidinggevende. Je laat medewerkers tot hun recht komen en je stimuleert hen om zich verder te ontwikkelen;
  • Jij brengt elke dag vrolijkheid en plezier mee voor de bewoners en jouw team.

Wat mag je van ons verwachten?

  • Een veelzijdige functie bij een groeiende organisatie die volop in beweging is, gericht op zelfstandig wonen met zorg in de nabijheid;
  • Een organisatie waar oprechte aandacht is voor jou. Waar je initiatief mag tonen en er ruimte is voor jouw groei;
  • Een werkomgeving waarin je zelfstandig kunt werken in een klein team met leuke collega’s;
  • Wij ondersteunen jouw professionele ontwikkeling met een actief scholingsprogramma;
  • Een dienstverband voor bepaalde tijd met uitzicht op een vast dienstverband;
  • Een salaris en overige arbeidsvoorwaarden volgens de cao VVT FWG 60, afhankelijk van je werkervaring;
  • Eindejaarsuitkering van 8,3% en je vakantiegeld is 8% van je jaarsalaris;
  • Je bouwt pensioen op bij pensioenfonds Zorg en Welzijn. Ook bieden we aantrekkelijke secundaire arbeidsvoorwaarden zoals FiscFree sparen en profiteer je van aantrekkelijke opleidings- en doorgroeimogelijkheden.

Over Saamborgh

Saamborgh is een woonzorgorganisatie waar ouderen met geheugenproblematiek en/of somatische klachten zelfstandig kunnen wonen met zorg in de nabijheid. Bij ons wordt 24 uur per dag goede zorg verleend. Ouderen met een zorgvraag vinden bij ons een nieuw thuis. Een huis waar het draait om oprechte aandacht en jezelf kunnen zijn. Waar we elke dag opnieuw stilstaan bij de dingen die het dagelijks leven tot een mooi leven maken. We hebben aandacht voor elke bewoner, elke medewerker en elk familielid. En we doen het samen.

Solliciteren