Arbo Adviseur

23 dagen online

Ben jij een gedreven professional met een passie voor arbeidsomstandigheden en veiligheid? Wil jij een cruciale rol spelen in de implementatie van ons recent vastgestelde Arbobeleid? Dan zijn wij op zoek naar jou!

Want wij zijn op zoek naar een;   

Arbo Adviseur

Wat ga je doen?  

  • Implementatie Arbobeleid: Jij zorgt ervoor dat ons nieuwe Arbobeleid succesvol wordt geïmplementeerd.
  • Risico-Inventarisatie en Evaluatie (RI&E): Je bent primair verantwoordelijk voor de RI&E’s, waarbij je uitvoerend betrokken bent en belanghebbenden voorziet van gedetailleerde analyses.
  • Begeleiding Arbocommissies: Je begeleidt de Arbocommissies en zorgt voor een soepele samenwerking.
  • Wet- en regelgeving: Je vertaalt externe ontwikkelingen op het gebied van Arbo wet- en regelgeving naar de implicaties voor onze organisatie en hebt een signalerende rol bij de naleving van richtlijnen en procedures.
  • Advies en coördinatie: Je verricht beleidsmatige, adviserende en coördinerende werkzaamheden op het gebied van arbeidsomstandigheden en veiligheid.
  • Advies aan directie en management: Je adviseert de directie en het (lijn)management bij diverse Arbo vraagstukken.

Wie ben jij?   

  • Een afgeronde relevante hbo-opleiding, aangevuld met (enige) kennis op het gebied van Arbo, wet- en regelgeving en RIE;
  • Je bent goed in het verbinden van collega’s en afdelingen en om deze te inspireren en enthousiasmeren;
  • Je weet Arbo wet- en regelgeving te vertalen naar de praktijk;

Heb jij daarnaast ook nog ervaring in een vergelijkbare functie of op de werkvelden Arbo en /of RI&E? Dan ben jij de perfecte kandidaat! Voldoe jij niet aan alle genoemde punten? App of bel gerust even met onderstaande recruiter om de mogelijkheden te bespreken.

Wat krijg je van ons?   

  • Een dienstverband van 28-32 uren per week voor de duur van een jaar met kans op verlenging voor onbepaalde tijd;
  • Salaris conform CAO Gehandicaptenzorg. De functie is ingedeeld in FWG 55. Salarisrange € 3.347,- tot € 4.902- bij fulltime dienstverband;  
  • Eindejaarsuitkering van 8,33%;
  • Vakantietoeslag van 8%;
  • 144 vakantie uren bij fulltime dienstverband;
  • 57 uur balansverlof bij fulltime dienstverband. Dit kan geheel of gedeeltelijk als verlof worden opgenomen, geheel of gedeeltelijk in tijd worden gespaard of gedeeltelijk worden uitbetaald;
  • FiscFree®! Hiermee kun je via je brutosalaris, vakantietoeslag of eindejaarsuitkering korting krijgen op bijvoorbeeld een nieuwe fiets, telefoon en laptop, maar ook op je sportcontributie en weekendjes weg of Bol.com en Coolblue bonnen;
  • Persoonlijke ontwikkeling. Je krijgt toegang tot meer dan 100 online trainingen!

Wie zijn wij?   

De Trans biedt zorg en diensten aan mensen met een verstandelijke beperking. Dit kan op allerlei vlakken: Wonen, werken, Orthopedagogisch Centrum of dagbesteding.   Wij vinden het belangrijk dat onze zorg aansluit bij de wensen van de cliënt. Samen met de cliënt en diens omgeving maken wij dan ook een ondersteuningsplan, waarin onder andere de wensen van de cliënt zijn opgenomen. De Trans begeleidt ruim 850 cliënten. Ongeveer 1100 medewerkers zetten zich dagelijks in om de zorg en begeleiding voor cliënten zo goed mogelijk te organiseren. We hebben een divers zorgaanbod, met diverse doelgroepen; MVG, EMB, LVB, Ouderen en Kind & Jeugd.   

Wij zoeken friskijkers!   

Want in ons werk draait het maar om één ding: de beste zorg voor de cliënt en onze medewerkers. En wij geloven dat daar maatwerk en beweging voor nodig is. Daarom zoeken we collega’s die kritisch durven zijn, elkaar opzoeken en samen onze zorg naar een hoger niveau willen tillen. Collega’s die willen innoveren en durven te doen. Ben jij zo’n friskijker in de zorg? Beoefen jouw vak als zorgprofessional en bouw ook mee aan onze organisatie! 

Geïnteresseerd?   

Reageer dan voor 15 december via onderstaande knop. Voor inhoudelijke vragen kun je contact opnemen met Freek Luik, manager M&A op 06 16142974. Voor vragen over de sollicitatieprocedure neem je contact op met Alkina Hajes, recruitment adviseur via 06 51869286.   

De selectiegesprekken vinden plaats op 19 december tussen 15:30 en 17:00 uur. Aansluitend zullen er nog twee gespreksrondes plaatsvinden.

De vacature is gelijktijdig in, – en extern uitgezet. Bij gelijke geschiktheid hebben interne kandidaten voorrang in de procedure.   

Het verstrekken van een verklaring omtrent gedrag (VOG) maakt onderdeel uit van de indiensttredingsprocedure De Trans

Solliciteren